Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Procedura reklamacyjna

Wszystkie nasze towary są nowe oraz podlegają gwarancji.
W przypadku stwierdzenia niezgodności, usterki lub wady poinformuj nas telefonicznie, listownie, mailowo lub osobiście w siedzibie firmy wypełniając stosowny formularz reklamacyjny podając dane osobowe, adres korespondencyjny oraz powód reklamacji.
Reklamację rozpatrzymy maksymalnie w ciągu 14 dni od momentu otrzymania reklamowanego towaru. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi.
Zadbaj, aby reklamowany towar był czysty.

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

Wydrukowany, wypełniony i podpisany formularz reklamacji wyślij wraz z produktem na adres:

Cave/Impor REKLAMACJA
ul. Generała Sowińskiego 3
44-100 Gliwice

Witryna stworzona na platformie